Absorbions
Ta technika to umiejętność pochłaniania energii przeciwnika. Stosują ją tylko Androidy doktora Gero. #19 i #20 (przy użyciu dłoni) a Cell (ogonem). Wymagania:Bycie Androidem Ki:0 Hp:0%
Akumumaitokosen
Fala energii, która rozrywa serce wroga. Wymagania: Ki:500 Hp:15%
Bakuhatsuka
Przez podniesienie dwóch palców wojownik wywołuje wokół siebie wybuch, który niszczy wszystko w zasięgu. Wymagania: Ki:800 Hp:20%
Barrier
Technika obronna działająca na dwa sposoby: wytworzenie tarczy ochronnej lub płaszcza który otacza całe ciało. Wymagania: Ki:900 Hp:0%
Big Bang Attack
Jedna z pierwszych technik Vegety po osiągnięciu Super Saiya-Jin. Vegeta trzyma uniesioną na płasko dłoń w kierunku przeciwnika i wystrzeliwuje z niej ogromną ilość niszczycielskiej energii. Wymagania: Ki:100 za kule Hp:5% jedna kula
Energy Dan
Jest to jedna z najlepszych technik Krillana. Wystrzeliwuje on potężną ilość energii podobnej do Kamehamehy. Może nią kierować i zaatakować wroga kiedy zechce. Wymagania: Ki:1000 Hp:20 %
Eraser Cannon
Dewastujący podmuch, najlepsza technika Rikuma. Jest to silny podmuch energii KI wydobywający się z ust. Wymagania: Ki:1100 Hp:22 %
Eye Lasers
Wystrzeliwana z obojga oczu cienka wiązka lasera, głównym atutem tego ataku jest to, że ma bardzo duży zasięg. Wymagania: Ki:500 za wiazke Hp:10 % za wiazke
Final Flash
Tą technikę stosuje Vegeta, jest ona bliźniaczo podobna do Kamehameha lecz od niej silniejsza a koncentrowanie energii trwa dłużej. Wymagania: Ki:1200 Hp:25 %
Freeza Beam
Pocisk energii wystrzeliwany z jednego palca. Wymagania: Ki:1300 Hp:25%
Fusenko
Podczas mistrzostw świata Kuririn używa tej techniki. Spadając bierze głęboki wdech dzięki czemu nadyma się jak balon i wolniej opada. Wymagania: Ki:300 Hp:0%
Fusion Dance
Dzięki tej technice dwaj Saiyanie mogą połączyć się na krótki okres w jednego wielokrotnie silniejszego wojownika. Jednak muszą mieć podobny poziom mocy. Połączenie trwa około 5 postów minut a w przypadku SSJ 4 około 10 Postów. Wymagania:Bycie sajanem,Walka 2 na 2,lub 2 na 1 Ki:2000%(Od dwóch osób) Hp:0 %
Galactic Donut
Kolejny porojony atak Gotenksa. Gotenks wytwarza Donuto (obwarzanek) podobny okrąg energii. Był pewien, że wykończy nim Buu. Wymagania: Ki:400 Hp:30 %
Genki-Dama
Ogromna kula energii powszechnej stworzona z energii życiowej wszystkiego co żyje. Goku bardzo efektownie pokonał nią Li-Shenlonga w ostatnim odcinku DBGT (złego smoka powstałego z kuli z jedną gwiazdką). Wymagania: Ki:3000 Hp:100 %
Genocide Attack
Szybkie strzelanie samo naprawadzającymi się pociskami KI. Wymagania: Ki:600 (30 Kul) Hp:40% (30 Kul na raz)
Ghost Attack Technika stosowana jedynie przez Gotenksa. Z ciał Gotenksa wylatuje 20 duszków które wykonują jego rozkazy i eksplodując niszczą wyznaczone cele. Wymagania: Ki:200 za duszka Hp:10 % za wybuch jednego ducha
Haretsu no Maho Dzięki temu zaklęciu Babidi potrafi wysadzać ciała przeciwników. Wymagania: Ki:1500 Hp:50 %
Healing Power Zdolność uzdrawiania ran którą posiada, tylko Dendee i Kibito. Wymagania: Ki:2000 Hp:100 % (Uzdrawia 100% ran a nie zabiera)
Hell's Flash Pociski o dużej sile wystrzeliwane z wyrzutni w nadgarstkach. Ataku tego używa #16. Wymagania:Bycie Androidem Ki:700 Hp:20%
Honoo Atak używany przez Daburę. Jest to silny podmuch ognia. Wymagania: Ki:800 Hp:35%
Kaio-Ken Tą technikę wymyślił Kaio. Aktualnie stosuje ją tylko Son Goku. Może dzięki niej powiększyć swoją szybkość i siłę ciosów. Gdy się koncentruje wytwarza się wokół niego różowa kula sferyczna. Jest grożna dla osób o małej mocy, ponieważ słabe ciało nie wytrzyma takiej dawki energii. Dodaje:Dodaje po 30 Punktów do każdej staty na 10 rund i nie można używać go 2 raz podczas walki(Gdy ma się mniejszy niż 10 lev ta technika Rozrywa twoje ciało) Ki:5000 Hp:0%
Kakusanyusokodan Przy pomocy tej techniki Piccolo może otoczyć przeciwnika wieloma kulami energii KI które atakują jednocześnie. Zastosował go na Androidzie 17. Wymagania: Ki:1000 Hp:40 %
Kamehameha Jedna z najbardziej znanych technik walki w DB. Polega na wystrzeleniu z dwóch lub jednej dłoni kuli energii KI która po wystrzeleniu przypomina kometę. Stosuje ją prawie każdy wojownik na Ziemi (z tych większych). Jej twórcą jest Genialny Żółw. Wymagania: Ki:500 Hp:15 %
Kiai Banalna technika polegająca na wydaniu z siebie głośnego okrzyku, który służy do rozpraszania pocisków energii KI. Wymagania: Ki:500 Hp:0%
Kienzan Przypominający piłę tarczową pocisk do przecinania. Główny atak Kuririna. Wymagania: Ki:700 Hp:20 %
Kikoho Jeden z głównych ataków Tenshinhan'a. Fala energii podobna do Taiyo-ken, lecz bardziej skondensowana. Wymagania: Ki:800 Hp:15%
Kyodaika Przy używaniu tej techniki Piccolo może urosnąć do ogromnych rozmiarów. Pokazał ją na Turnieju Sztuk Walki. Wymagania: Ki:850 Hp:0%
Mafuba Technika służy do zamknięcia wroga w butelce, szkatule lub jakiejś innej ograniczonej przestrzeni. Wykonujący ją wojownik tworzy trąbę powietrzną, która wciąga przeciwnika do pojemnika. Potem niestety umiera. Wymagania:Bycie Androidem Ki:4000 Hp:100%
Makankosappo Strzał energii z dwóch palców o bardzo dużej sile rażenia. Głównie stosuje ją Piccolo Wymagania: Ki:900 Hp:35%
Masenko Inny rodzaj Kamehameha, różni się tym, że energię zbiera się nad głową. Wymagania: Ki:500 Hp:10%
Mystic Attack Dzięki tej technice Nameczanie mogą wydłużać swoje kończyny, aby dosięgnąć przeciwnika. Wymagania:Bycie nameczaninem Ki:500 Hp:0
Shiyoken Technika dzięki której wojownikowi wyrasta druga para rąk. Tenshinhan zastosował ją podczas walki z Son Goku. Wymagania: Ki:800 Hp:0
Shougekiha Niewidzialny podmuch energii KI, wystrzelony z rąk lub oczu. Wymagania: Ki:600 Hp:20%
Taiyo-ken (Solar Flare) Technika wymyślona przez Tenshinhan'a polega na oślepieniu przeciwnika ogromną dawką światła energii KI. Wymagania:(Wymagan nie ma ale gdy sie tego używa to działao na 3 rundy lecz przeciwnik nic nie widzi) Ki:500 Hp:0
Teleportation Każdy znający tę technikę może się w jednej chwili przenieść się w każde miejsce. Wystarczy, że pomyśli o jakiejś osobie (źródle energii KI) i może się do niej przenieść. Wymagania: Ki:300 Hp:0
Zanzo-Ken Jest to zdematerializowanie się o poruszanie się szybko w stronę przeciwnika. Wojownik pozostawia za sobą coś w rodzaju widma, które zmyla wroga s sam uderza go z bliska. Wymagania: Ki:600 Hp:0
Techniki co 3 level Można mieć dodatkowo 1,Od 1 lev jest Tylko do góra 500 ki techniki a gdy ma sie 3 to techniki sa góra do 1200 ki...przy 6 mozna miec techniki góra do 1500 ki a od 10 mozna miec kazda technike Lecz góra Tylko 10 technik Potem co 5 lev mozna nowe ki wziasc
|